Yoga by Julz/ByBillie; er zijn koopjes te vinden op de website!
Yoga by Julz/ByBillie; er zijn koopjes te vinden op de website!
Winkelwagen 0

FAQ

Q: Kan ik mijn kredietkaart veilig gebruiken op de website? 

A: Natuurlijk kan dit! Betalen op www.yogabyjulz.com is perfect veilig. We werken hiervoor met Mollie, een betaalprovider die gespecialiseerd is in veilig online betalen. 

Q: Wanneer wordt het bedrag gedebiteerd va mijn kaart? 

A: Na betaling op www.yogabyjulz.com zal het geld ook van je rekening gaan. 

Q: Waar is mijn order? 

A: Als wij je pakketje hebben klaargemaakt, zal je een email ontvangen met een tracking nummer. Op die manier kan je je pakketje volgen. Mag ik vragen om ook soms even geduld te hebben. Zowel wij als de postbedrijven hebben het heel druk. Je pakketje kan soms langer onderweg zijn dan gepland of het kan soms iets langer duren voor ons om het klaar te maken.  

Q: Wanneer weet ik dat mijn pakketje op weg is naar mij? 

A: Na het klaarmaken van je pakket, ontvang je een email met het tracking nummer. Dwz dat je pakketje onderweg is naar je toe. 

Q: Leveren we worldwide? 

A: Natuurlijk. Je internationale pakket zal verstuurd worden met DPD of DHL. De levertijd verschilt naargelang de bestemming. 

Q: Kan ik mijn order sneller krijgen? 

A: Nee, jammer genoeg kan dit niet, we hebben maar 2 handen en zijn ook afhankelijk van de verzendbedrijven. Als je het echt sneller wilt, kan je altijd ter plaatse komen afhalen in  Brugge. 

Q: Welke betaalmogelijkheden zijn er? 

A: Op dit moment aanvaarden we Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact en alle Belgische betaalmogelijkheden. 

Q: Mag ik mijn spullen retourneren? 

A: We hebben graag dat onze klanten tevreden zijn. Als je dit niet bent omdat de maat niet goed is of omdat de kleur niet is wat je had verwacht, mag je retourneren. Stop je items ongedragen in de originele verpakking met alle etiketten er nog aan . Je kan terugzenden naar Yoga By Julz/ ByBillie, Kruisvest 5B, 8000 Brugge. Dit moet wel 15 dagen na aflevering. Sales artikelen worden niet geretourneerd. 

Q: Wat als er iets mis is met mijn bestelling? 

A: Als je merkt dat de kledij beschadigd is tijdens het verzenden, contacteer ons dan zo snel mogelijk hello@yogabyjulz.com of 0032488412338. Samen kunnen we dan kijken wat de oplossing is. 

Q: Waarom moet ik een account aanmaken? 

A: We vragen om dit te doen omdat we op die manier alle noodzakelijke info hebben om je pakketje veilig tot bij jou te zenden. Bij elke bestelling kan je gewoon weer inloggen. Op die manier zie je je bestelgeschiedenis en kan je zelf gemakkelijker opvolgen waar je bestelling is. 

Q: Wat als ik mijn paswoord ben vergeten? 

A: Heel simpel: druk 'paswoord vergeten' en je zal een email krijgen met een mogelijkheid om een nieuw paswoord aan te vragen. 

Q: Voor bedrijven, yogastudios, zelfstandige teachers, ... Kan ik een factuur krijgen? 

A: Natuurlijk kan dan! Zet je BTW nummer bij de opmerking in je bestelling en je factuur wordt doorgemaild.

Q: Kan ik een kadobon bestellen? 

A: Natuurlijk kan dit. Je kan op de website kiezen voor kadobon. Je kiest het bedrag en je krijgt de bon en de code automatisch doorgemaild. Je kan deze dan printen en kado geven of doormailen naar de gelukkige. 

Q: Hoe gebruik ik mijn kadobon? 

A: Op de bon staat een code. Na het kiezen van je sweater, legging of top of allemaal, kun je bij checkout je code ingeven. Het bedrag wordt automatisch gereduceerd met het bedrag op je voucher. Geen probleem als je de kadobon in meerdere keren wilt op doen. Dat kan ook. Heb je meer besteed dan de waarde van je bon? Ook geen probleem. Je betaalt gewoon bij. 

Q: Heb je nog andere vragen? 

A: We weten dat online bestellen soms moeilijk kan zijn. Dus wil je graag meer weten of de kledij, over je bestelling of gewoon even zeggen hoe je je voelt in je nieuwe kledij, dan mag je altijd mailen op hello@yogabyjulz.be of bellen op 0032488412338. Instagram en Messenger kunnen natuurlijk ook altijd.

x

Dutch (BE)
Dutch (BE)